Saturday 17 March 2012

assalamualaikum cinta...

jwbnye waalaikumussalam rindu..:).. haaa... agk2 drpd cerita mane??? ofkos la "7 PETALA CINTA"..! :D teringin pulak nak tengok cerita tu...walaupon actor dye xde la HOT sangat..huwaaa3..smalam tgk the making dye..tgk just superficial je pon mcm best je...ala2 cerita "AYAT2 CINTA" tu..walaupon cerita tu dah lama, tp setiap kali tgk mesti kena sediakan tisu lebih..hahaha..jiwang betul aku nih..:P xtahu la cerita 7 petala cinta ni sehebat ayat2 cinta ke x...we'll see.. hurmm.. adekah cerita dye mampu memecahkan empayar aku??? hahaha..kan best kalau ade org yg sudi nk belanja aku g tgk movie 7 petala ni...sekali belanja makan... shopping.. main..complete! haha..best!!!! haha.. BUT, aku ni bukan kaki kikis pon....don't worry laa.... selagi aku mampu, aku belanja diri sendiri pon ok ler..... kalau org yg nk belanje tu BONUS la utk aku kan..?haha rezeki jgn ditolak......:)


Assalamualaikum Cinta,
Waalaikummussalam Rindu,

Jangan Biarkan Hadirmu Sekejap Mata,
Dan Jangan Biarkan Kebersamaan Kita Sementara.

Cinta Bukan Melemahkan Tapi Menguatkan.

Di Antara 7 Petala Langit Dan 7 Petala Bumi, Adanya 7 Petala Cinta..<3<3<3

No comments:

Post a Comment